Veel gestelde vragen

Over SSL

Ik wil mijn website laten uitbreiden

Als je website wilt laten uitbreiden, upgraden of updaten dan kun je het beste even bellen met een specialist. Aan de hand van je wens helpen we je verder.

Uitbreidingen

E-mail

Er is een ernstig en accuut probleem, kan ik ook bellen?

Uitteraard zijn we binnen kantoouren bereikbaar via +31 (0)162 476 500 en buiten kantooruren via support@solfersdev.nl. Deze mailbox wordt door drie mensen gelezen.

Wat gebeurt er na het doorgeven van mijn melding?

Na het doorgeven van een melding ontvang je van Solfers technische support een ontvangstbevestiging. Als de experts het probleem hebben onderzocht hoor je van ze.

Website

Waarom moet ik mijn browser of programma opgeven?

De experts willen graag het probleem wat je ervaart kunnen reproduceren. Daarom willen we graag weten welk programma je gebruikt.

Er is een ernstig en accuut probleem, kan ik ook bellen?

Uitteraard zijn we binnen kantoouren bereikbaar via +31 (0)162 476 500 en buiten kantooruren via support@solfersdev.nl. Deze mailbox wordt door drie mensen gelezen.

Ik wil mijn website laten uitbreiden

Als je website wilt laten uitbreiden, upgraden of updaten dan kun je het beste even bellen met een specialist. Aan de hand van je wens helpen we je verder.

Algemeen

Wat gebeurt er na het doorgeven van mijn melding?

Na het doorgeven van een melding ontvang je van Solfers technische support een ontvangstbevestiging. Als de experts het probleem hebben onderzocht hoor je van ze.

Waarom moet ik mijn browser of programma opgeven?

De experts willen graag het probleem wat je ervaart kunnen reproduceren. Daarom willen we graag weten welk programma je gebruikt.

Ik weet niet zeker of mijn mail of site bij jullie draait, wat nu?

Geen probleem. Als je de website doorgeeft, kunnen wij uitzoeken of de website en/of e-mail via Solfers of via een andere partij loopt.